اس ام اس سرا | sasar32.ir

اس ام اس سرا سایتی جامع و کامل برای ایرانیان

اس ام اس سرا | sasar32.ir

اس ام اس سرا سایتی جامع و کامل برای ایرانیان

اس ام اس سرا | sasar32.ir

با سلام خدمت شما دوست عزیز,به وبلاگم خوش اومدین!
گـُـرگــی دســت بــه خــودکــُشـی زد در وصـیــت نــامــه اش نــوشـتــه بــود :
» پـوسـتــم را بـســـوزانـیــد تــا هـیــچ وقـت شـغــالـی در آن نـقــش مــا رابــازی نـکـنــد
کــه فــردا نــفــریــن بــّـره ای پـشــت ســرمــان بــاشــد...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

اس ام اس و جک های خنده دار

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۱۹ ب.ظ

یک آدم: مهربون.با کلاس. با پرستیژ. مرتب. فهمیده. با شعور. جذاب. خوش تیپ. خوشکل. خوش زبون. خوش قیافه. با مرام و با فرهنگی مثل من دیده بودی؟؟؟

 

سوال روان شناسی: با جواب دادن به این سوال میتوانید بفهمید افسرده هستید یا نه! سوال:افسرده هستید یا نه؟

 

مصارف مهم اس ام اس در ایران : 1-پیغام های اورژانسی ( سر رات که داری میای 2تا بربری بخر) 2- اطلاعات رسانی( سر جلسه امتحان)'' جیم درسته الاغ!'' 3-پیغام های عاشقانه: ''عزیزم ،قبل از خواب به یاد من مسواک بزن !'' 4-جلوگیری از خشونت :''بدهکار محترم !اگه این جا بودی خرخرتو می جوییدم ''! 5-فرستادن جوک :''یه روز یه یارو می ره سربازی ،دور کلاش قرمزی

ویژگی پسرهای ایرانی 1-چشماشون بیشتر از عقلشون کار می کنه. 2-تا یه دختر خوشگل می بینن مثل جوجه راه می افتن دنبالش. 3-چشمک جزو تیک عصبیشونه. 4-اصولا هفته ای 1 بار شکست عشقی می خورن. 5-اگه یه روز متلک نگن زبونشون میخ در میاره. 6-دوستت دارم جزو حرفای روز مرشونه. 7-زبان باز ترین و پاچه خوار ترین موجودات روی زمین. 8-می خوان دختره فقط ماله خودشون باشه و خودشون ماله همه

 

پنج راه حل برای خوشحال بودن : 1- داشتن یک دوست خوب مثل من 2- داشتن دوستی مثل من 3- فقط داشتن من 4- داشتن من 5- من

 

پدر برای اولین بار دید که دخترش به جای اینکه دو ساعت با تلفن حرف بزنه بعد از یک ربع حرف زدن تلفن رو قطع کرد. پدر پرسید: کی بود؟ دختر جواب داد: شماره رو عوضی گرفته بود

 

یه دختر مسیحی میره پیش یه کشیش ، میگه : ببخشید ، من هر دفعه از جلوی آینه رد میشم ، به خودم میگم من چقدر خوشگلم ، من گناه میکنم ؟ کشیشه میگه : نه دخترم شما گناه نمیکنی ، اشتباه میکنی

 

یارو داشته نوار خالی گوش میداده و گریه میکرده.میپرسن چرا گریه میکنی.میگه دلم به حال خواننده میسوزه آخه بیچاره لال بوده

 

غضنفر پلیس مخفی می شه الان 4 ساله کسی ندیدش

 

اگهی ازدواج:آقایی هستم تحصیل کرده،زیبا،با موهای مشکی،چشم های مشکی،اندامی مناسب ،کاملا معاشرتی،دارای اپارتمان و ماشین اخرین مدل و با وضع مالی عالی،که حاضر به ازدواج با هیچ زنی نیستم....فقط اگهی دادم دلتون بسوزه )))


غضنفر مى ره خواستگارى به دختره یه بلیط اتوبوس مى ده! بابائه دختره شاکى میشه میگه: مردتیکه ی خر این چیه؟ ترکه:میگه احمق ارائه ی بلیط نشان دهنده شخصیت شماست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی