اس ام اس سرا | sasar32.ir

اس ام اس سرا سایتی جامع و کامل برای ایرانیان

اس ام اس سرا | sasar32.ir

اس ام اس سرا سایتی جامع و کامل برای ایرانیان

اس ام اس سرا | sasar32.ir

با سلام خدمت شما دوست عزیز,به وبلاگم خوش اومدین!
گـُـرگــی دســت بــه خــودکــُشـی زد در وصـیــت نــامــه اش نــوشـتــه بــود :
» پـوسـتــم را بـســـوزانـیــد تــا هـیــچ وقـت شـغــالـی در آن نـقــش مــا رابــازی نـکـنــد
کــه فــردا نــفــریــن بــّـره ای پـشــت ســرمــان بــاشــد...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

اس ام اس و متن عاشقانه

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۴۶ ب.ظ

جمالت آفتاب هر نظر باد / ز خوبی روی خوبت خوبتر باد
کسی کو بسته زلفت نباشد / چو زلفت درهم و زیر و زبر باد . . .

 

جملات عاشقانه جدید

 

آسمان گفت که امشب ، شب توست
سرخی صورت گل ، از تب توست
آنچه تا عشق مرا بالا برد
بوسه گاهیست که نامش لب توست . . .

جملات عاشقانه جدید

 

انگشت نمای هر دو عالم بشوم / دیوانه تر از همین که هستم بشوم
تا عشق تو هست و لذت خواستنت / این فرض محال است که آدم بشوم

جملات عاشقانه جدید

 

سفر به فضا سفینه نمی خواهد
تو بگو دوستت دارم ، فضا با من !

جملات عاشقانه جدید

 

ای چشمه ی نور ، انشعاباتت کو ؟
ای خانه ات آباد ، خراباتت کو ؟
در شهر نشانه ای ز تبلیغ تو نیست
ای عشق ! ستاد انتخاباتت کو ؟

جملات عاشقانه جدید

 

مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک !
مهم این است که آنقدر مرد باشی که پای حرفت بایستی
وگرنه دهان هر نامردی بوی گند “دوستت دارم” میده

جملات عاشقانه جدید

 

شعری که تو را جان می بخشد ، شاعرش را یک بار کشته است !

جملات عاشقانه جدید

 

تا عشق ترانه خوان چشمان غم است
راه من و تو همیشه پر پیچ و خم است
ای حسرت روزهای بی برگشتم
صد بار که عاشقت شوم باز کم است . . .

جملات عاشقانه جدید

 

ای بی وفا ز داغ تو در دل شرر فتاد
وز دیده اشک غم ز محبت ثمر فتاد
جورم چنان بدل بنمودی که قلب من
گردیده پاره پاره و از تن بدر فتاد

جملات عاشقانه جدید

 

چرا کینه داری تو ای روزگار
به سنگر نشستی به قصد شکار
به کشتار شیران تو گشتی قصاص
جگر سوختگان را چه داری جواب ؟

جملات عاشقانه جدید

 

خیالت راحت …
این آدمها ، این لبخند ها
هیچ کس و هیچ کدام
وفاداری ام به “تو” را سست نمی کند !

جملات عاشقانه جدید

 

جهان محو نگاه توست بانو
حسود قرص ماه توست بانو
مهم دلتنگی شب های من نیست
مهم چشم سیاه توست بانو

جملات عاشقانه جدید

 

قسم به شکیب همیشه بی هوش
باران تنها ، آن خانه به دوش
نادر و مکر زیور سیاه پوش
به خال بیتا ، زخم کیانوش
مگر بمیرم کنمت فراموش !

جملات عاشقانه جدید

 

به سلامتی اونی که …
آرزو بود …
نفس بود …
آرامش بود …
رویا بود ..
ولی “خاطره” شد !

جملات عاشقانه جدید

 

صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق
تو دلت سبز ، لبت سرخ ، چراغت روشن
چرخ روزیت همیشه چرخان ، نفست داغ ، تنت گرم ، دعایت با من
روزهایت پی هم خوش باشد

جملات عاشقانه جدید

 

از رادیو دست میکشم
موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت !

جملات عاشقانه جدید

 

چه نقاش ماهری است فکر و خیال
وقتی که دانه دانه موهایت را سفید می کند . . .

جملات عاشقانه جدید

 

میدونی محبت یعنی چی ؟
م = من
ح = حالا
ب = به یاد
ت = توام

جملات عاشقانه جدید

 

از کسی پرسیدن خلوت کجاست ؟
گفت : جایی که من و تو نباشیم !
توجه کنید ، جایی که من و تو نباشیم ، ما باشیم

جملات عاشقانه جدید

 

گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید
نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی
بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند . . .

جملات عاشقانه جدید

 

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون
فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟

جملات عاشقانه جدید

 

گذشتم ، گذشتی !
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

جملات عاشقانه جدید

 

لبخند زدی بهار با آن آمد
یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد
ای دست بلند آسمان در دستت
من نام تو را خواندم و باران آمد

جملات عاشقانه جدید

 

پروانه پشت پیله اش ، حس کرد راهی هست و رفت !
شاید به راه بسته هم ، باید امیدی بست و رفت !

جملات عاشقانه جدید

 

تا میخواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید …
چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را . . .

جملات عاشقانه جدید

 

گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد…
اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد

جملات عاشقانه جدید

 

چه سخت بر من گذشت …
آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .

جملات عاشقانه جدید

 

چرا کرم ترک دل نداریم ؟
یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !
دلم داره میترکه

جملات عاشقانه جدید

 

سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو شونه هاش گذاشتیو خوابت برد
سرتو رو زمین نزاره !

جملات عاشقانه جدید

 

کرم دندانهایم را خورد …
از بس در قاب زندگی گفتم : سیب !

جملات عاشقانه جدید

 

سال ها دویده ام …
با قلبی معلق و پایی در هوا
دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است
دلم رسیدن میخواهد !

جملات عاشقانه جدید

 

هی رفیق !
بدون چتر کنارم قدم نزن ، خیس دلتنگی هایم میشوی
دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی

جملات عاشقانه جدید

 

مریضم . . .
چشمهایم درد می کند . . .
تب دارم . . .
اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد
تو نیستی
دارم می میرم !

جملات عاشقانه جدید

 

تو از یک راه رفته ای اما دل من …
هزار راه می رود برایت

جملات عاشقانه جدید

 

سرگیجه بهانه بود ، میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !

جملات عاشقانه جدید

 

خیلی دلتنگتم ، اما …
نمیدانم “خیلی” را چگونه بنویسم که “خیلی” دیده شود

جملات عاشقانه جدید

 

مرا در آغوشت بفشار
بگذار دل ضعفه بگیرم
از اینهمه عاشقانه های محکم ِ تو . . .

جملات عاشقانه جدید

 

به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد
حواسش هست که ناراحتت نکنه !

جملات عاشقانه جدید

 

دلم از درد دنیا تنگ تنگ است
چرا درها به رویم سنگ سنگ است
در این دنیا ندیدم روز خوبی
چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است

جملات عاشقانه جدید

 

کاش میدانستم چطور به صبح برسانم تمام شبهایی را که با رفتنت یلدا شدند

جملات عاشقانه جدید

 

نه کسی منتظر است …
نه کسی چشم به راه …
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه

جملات عاشقانه جدید

 

قسمت نشد دستشو بگیرم ، اما اون روزای آخر خوب مچشو گرفتم !

جملات عاشقانه جدید

 

کاش باورت نشود
چقدر دوستت دارم
تا تمام عمر
آن را به تو ثابت کنم…!

جملات عاشقانه جدید

 

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم
از قبیله زلیخا آمده ام
آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کف بزند
مردانه دوستم داری ؟

جملات عاشقانه جدید

 

هر دو خالی بودند
سر من از عقل
که تو را دوست داشت !
قلب تو از عشق
که مرا دوست نداشت !

جملات عاشقانه جدید

 

من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم …
روزی در آغوشت !***

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۱/۱۱
  • ۶۲۳ نمایش

نظرات (۱)

سلام  دوست خوبم ،سال نوبرشما مبارک .
مطالب  بسیارخوبی  دارید اگردوست داشتید تبادل لینک یا بنر داشته باشیم خبرم کنید باعلی
http://ziba-gifs.tk/
http://babol-2011.blogfa.com/
متشکرم .موفق و موید باشید
پاسخ:
سلام سال نو شما هم مبارک
با تبادل لینک موافقم شما لینک شدید ما رو هم لینک کنید
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی